Default title

Loading Події

« All Події

  • This event has passed.

ЛІТНЯ ШКОЛА З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ на базі Національного університету «Острозька академія» 26-29 червня 2018 року

26 Червня o 08:00 - 29 Червня o 17:00

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

 

  1. Пасічник Ігор Демидович, доктор психологічних наук, професор, ректор Національного університету «Острозька академія».
  2. Жуковський Василь Миколайович, доктор педагогічних наук, професор Національного університету «Острозька академія».
  3. Таргонський Григорій Миколайович, начальник управління освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації.
  4. Черній Алла Леонідівна, кандидат політичних наук, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
  5. Шевчук Дмитро Михайлович, доктор філософських наук, професор, проректор Національного університету «Острозька академія».
  6. Балацька Ольга Романівна, аспірант Національного університету «Острозька академія».
  7. Власова Світлана Борисівна, науковий співробітник лабораторії християнської етики, християнської психології та християнської педагогіки Національного університету «Острозька академія».

 

 

Мета Літньої школи: ознайомити керівників та педагогів середньої школи, керівників та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти з основами академічної доброчесності та сформувати передумови для впровадження принципів академічної доброчесності в системі вищої та середньої освіти.

 

Завдання Літньої школи:

  1. Сприяти виконанню положень щодо академічної доброчесності законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту».
  2. Ознайомити педагогів середньої та вищої школи з богословським, філософським, психологічним, педагогічним, правовим та економічним підґрунтям академічної доброчесності.
  3. Представити зарубіжний досвід упровадження принципів академічної доброчесності.
  4. Створити передумови для викладання відповідних сертифікатних програм із академічної доброчесності у вищій школі та використовувати ідеї академічної доброчесності у середній школі.

 

Цільова аудиторія: директори, завучі та вчителі середніх навчальних закладів України, проректори та науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів, керівники та викладачі закладів професійно-технічної освіти, вчителі та викладачі з предметів духовно-морального спрямування, студентські лідери та студенти вищих закладів освіти.

 

 

Основні напрямки роботи Літньої школи з академічної доброчесності

 

  1. Роль закладу освіти (університету, школи) у становленні і розвитку академічної доброчесності.
  2. Богословсько-філософські засади доброчесності у сфері освіти.
  3. Психолого-педагогічні та етичні засади академічної доброчесності.
  4. Економічна доброчесність як складова добробуту та процвітання держави.
  5. Розвиток навичок академічного письма як передумова академічної доброчесності.
  6. Аналіз положень Кодексу академічної доброчесності та їх практичної реалізації.
  7. Нормативно-правові аспекти академічної доброчесності та боротьби з проявами академічної нечесності.
  8. Міжнародні стандарти академічної доброчесності та їх упровадження у закладах вищої освіти.

 

ВИКЛАДАЧІ ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ

 

ПІБ, вчене звання, посада, заклад Тема виступу
Пасічник Ігор Демидович, доктор психологічних наук, професор, ректор Національного університету «Острозька академія» Організація навчально-виховного процесу в Національному університеті «Острозька академія» в контексті академічної доброчесності
Таргонський Григорій Миколайович, начальник управління освіти та науки Рівненської обласної державної адміністрації Академічна доброчесність в контексті реформування середньої освіти і становлення Нової української школи
Черній Алла Леонідівна, кандидат політичних наук, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Роль Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у формуванні академічної доброчесності
Шевчук Дмитро Михайлович, доктор філософських наук, професор, проректор Національного університету «Острозька академія» Чому важлива академічна доброчесність?
Мініч Анатолій Павлович, кандидат філософських наук, доцент Національного університету «Острозька академія» Довіра як результат академічної доброчесності
Лебедюк Віталій Миколайович, кандидат наук із державного управління, доцент Національного університету «Острозька академія» Компетентісний підхід в освітньому процесі як передумова і результат академічної доброчесності
Герасимчук Олег Павлович, кандидат юридичних наук, доцент Національного університету «Острозька академія» Правові аспекти академічної доброчесності
Жуковський Василь Миколайович, доктор педагогічних наук, професор Національного університету «Острозька академія» Психолого-педагогічні засади академічної доброчесності
Мороз Ігор Петрович, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики і прикладної математики Рівненського державного гуманітарного університету Системний аналіз морального клімату в учнівському (студентському) колективі
Головін Сергій Леонідович, доктор філософії, доктор практичного богослов’я Інституту ґенези життя та Всесвіту, м. Київ Роль природознавства у формуванні морального світогляду школярів як важлива засада академічної доброчесності
Курбатов Сергій Володимирович, доктор філософських наук, професор, старший науковий співробітник Інституту вищої освіти Національної педагогічної академії України Академічна доброчесність як необхідна умова існування освітянської спільноти
Балацька Ольга Романівна, аспірант Національного університету «Острозька академія» Роль Кодексу академічної доброчесності в закладах освіти.

Кодекс академічної доброчесності як інструмент забезпечення чесності в освітньому процесі

Карповець Максим Вячеславович, кандидат філософських наук, доцент Національного університету «Острозька академія» Теорія і практика написання есе в контексті академічної доброчесності
Сімак Катерина Віталіївна, викладач Національного університету «Острозька академія» Принципи академічного письма за вимогами академічної доброчесності
Євтодюк Антоніна Володимирівна, кандидат філософських наук, доцент, м. Луцьк Христоцентризм як основа академічної доброчесності.

Доброчесність: між традиційністю та інноваційністю

Огірко Олег Васильович, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри філософії та педагогіки Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького, професор кафедри українознавства Інституту Східної Європи Християнська етика в школі і ВНЗ як передумова академічної доброчесності
Морган Елайджа, доктор богословських наук, доктор економічних наук, Швейцарія Богословські засади академічної доброчесності.

Економічна ефективність академічної доброчесності.

Міжнародний досвід реалізації академічної доброчесності в університетах Європи

Максимчук Віталій Васильович, кандидат філологічних наук, доцент Національного університету «Острозька академія» Мовні аспекти академічної доброчесності
Волинчук Вікторія Олександрівна, помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Національного університету «Острозька академія» Академічна доброчесність у системі забезпечення якості освіти
Довгалюк Тарас Анатолійович, кандидат психологічних наук, викладач кафедри психології Національного університету «Острозька академія» Розвиток критичного мислення в освітньому процесі

 

Форми роботи: лекції, семінарські заняття, тренінги, дискусії, майстер-класи.

 

Іспитові випробування. Літня школа завершується колоквіумом. Після завершення роботи Літньої школи слухачі виконують і представляють проект Кодексу академічної доброчесності відповідного закладу освіти.

 

Документи про завершення роботи Літньої школи. Слухачі, після завершення роботи Літньої школи, отримають сертифікати Національного університету «Острозька академія» спільно із Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти установленого зразка.

 

 

УЧАСНИКИ ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ

 

  1. Алейніков Денис Валерійович, лаборант Острозького навчально-виховного комплексу “Школа I-III ступенів-гімназія” м. Острог Рівненської області
  2. Басараба Наталія Миколаївна, методист Вищого професійного училища № 1 м. Рівне
  3. Білан Валентина Олексіївна, методист відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Чернігівської РДА Чернігівської області
  4. Бойко Роман Юрійович, учитель історії Острозької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 м. Острог Рівненської області
  5. Болтенко Надія Євгенівна, викладач Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП
  6. Вронська Вікторія Миколаївна, старший викладач Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
  7. Гафінова Любов Василівна, учитель української мови і літератури Першої міської гімназії Черкаської міської ради Черкаської області
  8. Гудима Інна Олександрівна, аспірант кафедри «Релігієзнавства та теології» Національного університету «Острозька академія» м. Острог Рівненської області
  9. Денисюк Галина Володимирівна, учитель Острозької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 м. Острог Рівненської області
  10. Захарук Павло Васильович, учитель Задубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Задубрівці Снятинського району Івано-Франківської області
  11. Клочко Галина Володимирівна, учитель історії та географії НВК «Тесівська ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок» Острозького району Рівненської області
  12. Ковальчук Наталія Михайлівна, учитель НВК “Оженинська ЗОШ І-ІІІ ступенів (ліцей) – ДНЗ” ім. Т. Г. Шевченка Острозького району Рівненської області
  13. Ковальчук Руслана Анатоліївна, учитель основ християнської етики комунального закладу “Клеванська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів” Рівненської обласної ради та Рівненської української гімназії Рівненської міської ради; викладач біблійних дисциплін відділу освіти Міжнародної громадської організації «Надія людям» м. Рівне
  14. Лебедюк Світлана Олегівна, учитель музики Довжицького НВК Чернігівської області
  15. Лєсная Лілія Георгіївна, учитель початкових класів Ольгинської ЗОШ I-III ступенів смт Ольгинка Волноваського району Донецької області
  16. Малишенко Олена Володимирівна, викладач Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП
  17. Мартинюк Юлія Володимирівна, викладач Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП
  18. Мельничук Анатолій Олександрович, завідувач філією Копанівського НВК “Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ” Підзамчівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Радивилівської міської ради Рівненської області
  19. Мельничук Олена Анатоліївна, викладач Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП
  20. Моісеєнко Ганна Вікторівна, учитель курсів духовно-морального спрямування закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 5 військово-цивільної адміністрації м. Торецьк Донецької області
  21. Мороз Ольга Олегівна, вихователь КЗ Рівненський обласний ліцей-інтернат Рівненської області
  22. Нарижна Анжела Геннадіївна, викладач Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП
  23. Ніколенко-Клапчук Марія Валеріївна, учитель курсів духовно-морального спрямування закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 13 військово-цивільної адміністрації м. Торецьк Донецької області
  24. Огірко Олег Васильович, доцент кафедри філософії та педагогіки Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького, професор кафедри українознавства Інституту Східної Європи
  25. Олійник Світлана Павлівна, заступник директора з навчальної роботи Острозької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 м. Острог Рівненської області
  26. Онишків Ганна Миколаївна, учитель НВК “Оженинська ЗОШ І-ІІІ ступенів (ліцей) – ДНЗ” ім. Т. Г. Шевченка Острозького району Рівненської області
  27. Пилипчук Наталія Олександрівна, учитель НВК “Оженинська ЗОШ І-ІІІ ступенів (ліцей) – ДНЗ” ім. Т. Г. Шевченка Острозького району Рівненської області
  28. Радзівіл Світлана Ярославівна, викладач економічних дисциплін Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП
  29. Савчук Надія Степанівна, викладач Рівненського економіко-технологічного коледжу НУВГП
  30. Свиновей Світлана Петрівна, директор Ківерцівської експериментальної школи Волинської області
  31. Семеновська Ніна Олександрівна, методист етики, християнської етики, історії та правознавства відділу освіти Смілянської РДА й учитель гімназії ім. В. Т. Сенатора м. Сміла Черкаської області
  32. Семенюта Тетяна Вікторівна, учитель початкових класів Ольгинської ЗОШ I-III ступенів смт Ольгинка Волноваського району Донецької області
  33. Сідлярук Оксана Степанівна, заступник директора з навчально-методичної роботи Смизької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів смт Смига Дубенського району Рівненської області
  34. Стрельник Тетяна Володимирівна, учитель географії НВК “Оженинська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 – ДНЗ” Острозького району Рівненської області
  35. Суворова Олеся Миколаївна, учитель Ківерцівської експериментальної школи Волинської області
  36. Ташкевич Людмила Леонідівна, учитель ОЗ НВК Асканія-Нова-гімназія Чаплинського району Херсонської області
  37. Троцюк Юрій Миколайович, учитель історії НВК “Почапківська ЗОШ І-ІІ ступенів – дитячий садок” с. Почапки Острозького району Рівненської області
  38. Хоміцька Мирослава Анатоліївна, завідувач недільної школи Свято-Покровського собору м. Рівне
  39. Чернишук Людмила Яківна, практичний психолог НВК № 7 м. Умань Черкаської області
  40. Яцишин Анна Володимирівна, заступник директора з наукової роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України м. Київ

 

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

В ОСТРОЗЬКІЙ АКАДЕМІЇ

(аудиторія № 2)

 

Вівторок, 26.06.18

 

08.50-09.20 – молебень (студентсько-викладацький храм преп. Федора Острозького).

9.30 – відкриття Літньої школи, вітальні слова (Григорій Таргонський, проф. Ігор Пасічник, доц. Алла Черній).

10.15-11.00 – Шевчук Д. Чому важлива академічна доброчесність?

11.05-11.50 – Балацька О. Роль Кодексу академічної доброчесності в закладах освіти.

12.00-12.45 – Мініч А. Довіра як результат академічної доброчесності.

12.55-13.40 – Довгалюк Т. Розвиток критичного мислення в освітньому процесі.

13.40-15.00 – перерва на обід.

15.00-15.45 – Лебедюк В. Компетентісний підхід в освітньому процесі як передумова і результат академічної доброчесності.

16.00-16.45 – Карповець М. Теорія і практика написання есе в контексті академічної доброчесності.

17.00-17.30 – Максимчук В. Мовні аспекти академічної доброчесності.

17.30-18.30 – Сімак К. Принципи академічного письма за вимогами академічної доброчесності.

 

Середа, 27.06.18

 

08.50-09.20 – молебень (студентсько-викладацький храм преп. Федора Острозького).

9.30-10.15 – Волинчук В. Академічна доброчесність у системі забезпечення якості освіти.

10.30-11.50 – Морган Е. Богословські засади академічної доброчесності.

12.20-13.40 – Морган Е. Економічна ефективність академічної доброчесності.

13.40-15.00 – перерва на обід.

15.00-16.45 – Євтодюк А. Христоцентризм як основа академічної доброчесності. Доброчесність: між традиційністю та інноваційністю.

17.00-17.45 – Герасимчук О. Правові аспекти академічної доброчесності.

17.50-18.35 – Жуковський В. Психолого-педагогічні засади академічної доброчесності.

 

Четвер, 28.06.18

 

08.30-09.00 – молебень (студентсько-викладацький храм преп. Федора Острозького).

09.00-10.00 – екскурсія Національним університетом «Острозька академія».

10.00-12.00 – участь в урочистій конвокації Національного університету «Острозька академія».

12.00-13.20 – Морган Е. Міжнародний досвід реалізації академічної доброчесності в університетах Європи.

13.20-15.00 – перерва на обід.

15.00-16.20 – Огірко О. Християнська етика в школі і ВНЗ як передумова академічної доброчесності.

16.30-17.50 – Огірко О. Християнська етика в школі і ВНЗ як передумова академічної доброчесності.

18.00-18.45 – Мороз І. Системний аналіз морального клімату в учнівському (студентському) колективі.

 

П’ятниця, 29.06.18

 

08.50-09.20 – молебень (студентсько-викладацький храм преп. Федора Острозького).

9.30-10.15 – Балацька О. Кодекс академічної доброчесності як інструмент забезпечення чесності в освітньому процесі.

10.30-11.50 – Головін С. Роль природознавства у формуванні морального світогляду школярів як важлива засада академічної доброчесності.12.20-13.40 – Головін С. Роль природознавства у формуванні морального світогляду школярів як важлива засада академічної доброчесності.

13.40-15.00 – перерва на обід.

15.00-16.00 – Курбатов С. Академічна доброчесність як необхідна умова існування освітянської спільноти (частина 1).

16.15-17.15 – Курбатов С. Академічна доброчесність як необхідна умова існування освітянської спільноти (частина 2).

17.30-18.00 – завершення роботи Літньої школи. Вручення сертифікатів.

18.00 – подячний молебень (студентсько-викладацький храм преп. Федора Острозького Національного університету «Острозька академія»).

 

СПОНСОРИ та МЕЦЕНАТИ

ЛІТНЬОЇ ШКОЛИ З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

 

  1. Національний університет «Острозька академія» (приміщення, ТЗН)
  2. Черкаська обласна асоціація педагогів-християн (фінансова підтримка приїжджих викладачів, програмне забезпечення)
  3. Головін Сергій Леонідович, президент Християнського Науково-Апологетичного Центру, м. Київ (дидактична література)
  4. Студентсько-викладацький храм преп. Федора Острозького (духовно-молитовна підтримка)

 

 

Координатори Літньої школи:

Дмитро Шевчук, проректор НаУ «Острозька академія»,

Василь Жуковський, професор НаУ «Острозька академія»

Деталі

Початок:
26 Червня o 08:00
Закінчення:
29 Червня o 17:00
Подія Category:

Місце проведення

аудиторія 2, НаУ “ОА”
Scroll Up